#1 2008-07-07 13:34:10

Trauzer

Administrator

6928618
Call me!
Zarejestrowany: 2008-07-07
Posty: 31
Punktów :   

Akcje deff

wspólne akcje koalicji

Offline

 

#2 2008-07-08 01:41:05

Dark_Angel

Administrator

8348065
Call me!
Skąd: Czersk
Zarejestrowany: 2008-07-07
Posty: 33
Punktów :   

Re: Akcje deff

narazie na takie akcje wcześnie , ale powinniśmy o tym pomyśleć, jak uprzykrzyć życie wrogom


http://cry.travianteam.com/sig-3-pl-2-pl6_5416.gif
http://cry.travianteam.com/sig-8-pl-2-pl6_5416.gif

Offline

 

#3 2008-07-08 14:20:39

Pikuś-Mikuś

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2008-07-08
Posty: 5
Punktów :   

Re: Akcje deff

narazie niech kazfy buduje kryjowki...nie mozemy oddawac sury wrogim gamoniom:)pozniej moze z zapleczem surowki mozemy pomyslec o minimum def i off u kazdego na potrzeby sojuszu???!!!

Offline

 

#4 2008-07-08 17:54:09

sly

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-07-08
Posty: 10
Punktów :   

Re: Akcje deff

narazie nikomu nie pomoge ale kto wie co bedzie za pare dni

Offline

 

#5 2008-07-08 21:30:40

Trauzer

Administrator

6928618
Call me!
Zarejestrowany: 2008-07-07
Posty: 31
Punktów :   

Re: Akcje deff

No tak ale niektórzy nie dysponują może taką surką  jak ty

Offline

 

#6 2008-07-08 21:47:10

Pikuś-Mikuś

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2008-07-08
Posty: 5
Punktów :   

Re: Akcje deff

kryjowki sa bardzo potrzebne...trzeba miec zaplecze surowki aby wojo wybudowa!!!!!!poza tym wiele osob ma notoryczne ataki od konkretnych zawodnikow<ja od piekielnego pajaka>trudno  utrzymac wojo zbierajac surke bez kryjowek....ja budejee eko i kryjowki.Dzieki temu bede mogła odpalic od razu wieksza liczbe woja...

Offline

 

#7 2008-07-08 22:06:19

Thurin

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-07-07
Posty: 11
Punktów :   

Re: Akcje deff

ja bym radził zacząć budować wojo, a wybudowane wojsko wysylać na dalekie grabierze do słabych graczy( tak nie stracimy woja a przy okazji mozna cos zgrabić). Poza tym proponuje zarządowi wydac rozporzadzenie w którym do okerślonego dnia (powiedzmy niedzila) kazdy w sojuszu musi mieć powiedzmy conajmniej 15 jednostek deff.
Czas zacząć sie stawiać najeźdźcą, niech nie myslą ze mozna z nas zrobić farmy.
Tyle odemnie, pozdr.

Offline

 

#8 2008-07-09 01:49:34

Dark_Angel

Administrator

8348065
Call me!
Skąd: Czersk
Zarejestrowany: 2008-07-07
Posty: 33
Punktów :   

Re: Akcje deff

dzięki kryjówkom idzie uniknąć grabienia, jak ataki się innym przestaną opłacać odpuszczą, jak odpuszczą można się wtedy spokojnie rozwijać i robić wojo, a o wojo nam teraz chodzi, mamy się stać sojuszem offowym, nie deffowym, aby każdy sojusz który będzie w pobliżu się nas bał, aby było dla nich opłacalne mieć z nami pakt niżeli by mieli z nami zadzierać

Pałka się sam zajmę, tylko się na niego przygotuję


http://cry.travianteam.com/sig-3-pl-2-pl6_5416.gif
http://cry.travianteam.com/sig-8-pl-2-pl6_5416.gif

Offline

 

#9 2008-07-09 11:53:32

Dark_Angel

Administrator

8348065
Call me!
Skąd: Czersk
Zarejestrowany: 2008-07-07
Posty: 33
Punktów :   

Re: Akcje deff

masz rację, ale bez kryjówki nie uzbierasz na wojo, każdy wjazd jego coś ci zgarnie

a tak to budujesz wojo i masz pewność iż nic nie wyniesie


http://cry.travianteam.com/sig-3-pl-2-pl6_5416.gif
http://cry.travianteam.com/sig-8-pl-2-pl6_5416.gif

Offline

 

#10 2008-07-09 17:27:45

sly

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-07-08
Posty: 10
Punktów :   

Re: Akcje deff

to zalezy jakie ma sie wojo,,bo jak rzymianie to trudno jest miec pretorian i legionistow za pare dni jesli mialo sie tylko 3 dni ochrony ,dla mnie kryjowka jest w sam raz bo przez pare dni ostatnie mialem po 2 ataki ..Teraz budowa idzie mi dobrze i moze za pare dni bede miec wojo

Offline

 

#11 2008-07-09 20:02:49

Zjawa

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2008-07-08
Posty: 4
Punktów :   

Re: Akcje deff

Moim zdaniem każdy niech buduje wojo i jedzie okolice, małych lub mniejszych graczy , dzięki temu mamy mozliwość zdobywania surki na rozbudowę, można miec 1 kryjówkę i co najważniejsze nie dać sie farmić gdy idzie atak wysyłamy wojo daleko by nas nie zjechano, często sie logować by nie dać się zaskoczyć napastnikowi, by uchronić jednostki własne.To moje rady

Offline

 

#12 2008-07-12 19:54:38

chico

Zbanowany

Zarejestrowany: 2008-07-10
Posty: 1
Punktów :   

Re: Akcje deff

W tej sytuacji w jakiej ja się znajduję - to tylko kryjówka na wysokim lvl i często online żeby monitorować co dzieje się w osadzie. Pomału rozbudowuję defa i niestety ale tymi jednostkami muszę chwilowo chodzić na wojenne wycieczki. Na offa przyjdzie czas - myślę że wkrótce

Offline

 

#13 2008-07-12 22:46:57

loteek

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-07-11
Posty: 15
Punktów :   

Re: Akcje deff

właśnie, galowie mają najgorszy start jeżeli chodzi o wojo off, a jak nie ma dobrego startu to wiadomo, że wszystko się przeciąga...;/ bo to nie ma czym farmić itd. no ale nie o tym miałem pisać...piszę w imieniu wszystkich galów do pop 120 aby byli zwolnieni ze składek na ambasadę z powodu tego, że mamy utrudniony start...wiem, że to jest krzywdzące dla niektórych ale proszę zobaczyć, że falangę w ataku rozwali nawet pałka w obronie ;/


http://cry.travianteam.com/sig-2-pl-2-pl8_38455;pl6_12927.gif

Offline

 

#14 2008-07-13 00:22:02

Thurin

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-07-07
Posty: 11
Punktów :   

Re: Akcje deff

sory ale nie róbmy podziałów w sojuszu, takie coś tylko negatywnie sie na wszystkim odbije, każdego bez względu na to czy gra galami, rzymianami czy germanami powinno obowiązywać to samo prawo.

Offline

 

#15 2008-07-13 16:52:29

Dark_Angel

Administrator

8348065
Call me!
Skąd: Czersk
Zarejestrowany: 2008-07-07
Posty: 33
Punktów :   

Re: Akcje deff

jesteś w błędzie jak myslisz iż gal nie farmi, się z tym nieraz spotykałem iż na początku galami farmiono, dokładnie mówiąc falangą

według poradnika:
Budynki EKO i Kryjówkę robimy od razu po zalozeniu konta. Pozostale budynki robimy dopiero gdy zaczyna Nam sie surka przelewac w Magazynie, bo na koniec moze byc krucho z cropem, jesli zrobimy wszystko od razu. Jak juz zrobimy wszystkie budynki to robimy Falangi jedna po drugiej w podobny sposob jak budynki pilnujac, zeby sie Nam surka nie przelelala

W ciagu 72h uzbiera sie surowcow na 13 Falang

i kolejny fragment:

po powrocie ze statystycznego farmienia odrazu beda surowce na 14 falange, kazdy nastepny atak ktory wroci z pelnym ladunkiem gwarantuje nową Falangę

2.1.4 Co dalej???

No coz najpierw farmimy cele bezpieczne (mniejsze niz 9 popa). Zakladam, ze po wyfarmieniu ich bedzie juz okolo 25 Falang. I teraz zaczyna sie najciezsza czesc zabawy. Jak dobrac dalsze cele odpowiednie pod Falangi??? W sumie dosc prosto. Szukamy w okolicy najbardziej popiastych Rzymian i German i rozsylamy na nich po 5 Falang. Jesli wtopimy nawet 1-2 grupki to nie bedzie to az tak bolesne jakbysmy naraz stracili calosc, a przynajmniej wiemy kogo mozemy farmic

Jak osiagniemy okolo 40-50 Falang to mozna w koncu pomyslec o GT. Teoretycznie mozna zrobic Miecze, ale nic na tym nie zyskamy, bo sa jeszcze wolniejsze niz Falangi, a tak czy siak poczatkowe kilka Mieczy jak wpadnie w duzo chocby Palek to gucio zrobi, a skontrowanie Mieczy Pałkami jest banalne. GT jestesmy w stanie chociaz zalatwic dosc szybko natarczywych German

W miedzyczasie oczywiscie robimy troche pol, zeby nie byc na totalnym minusie, no i kryjowke, bo na poczatku kazda surka jest wazna. Jak odczuwamy nadmiar jakiegos typu niepozadanego surowca to dobrze tez zrobic Rynek i NPC, ale o tym pewnie kazdy dobrze wie

są jeszcze jakieś uwagi ?


http://cry.travianteam.com/sig-3-pl-2-pl6_5416.gif
http://cry.travianteam.com/sig-8-pl-2-pl6_5416.gif

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.death-note-pbf.pun.pl www.elders.pun.pl www.husaria-allods.pun.pl www.naruto-shuriken.pun.pl www.fansite.pun.pl